Mihovil Katić za Financa.ba: Strpljivost u postizanju rezultata je vrlo važna
Mihovil Katić posljednjih osam godina vodi marketinšku agenciju Branche. Posebno ga zanima B2B marketing, content marketing i poslovna transformacija. Gospodin Katić je jedan od moderatora na konferenciji MoBizz, koja se 9.9. održava u Mostaru.
Učinkovit B2B marketing je u moderno vrijeme izazov. Potrebno je isplivati pored konkurencije, budžeti su često ograničeni, kao i kanali komunikacije. Kako pronaći prikladnu strategiju za B2B marketing?
Strategija treba slijediti poslovni model. Kad poduzeće zna s kime, kako i zašto posluje, može lakše pronaći svoju strategiju. Primjerice, ako nudite usluge za koje su kupci već svjesni da su im potrebne te za koje su spremni platiti, kao što su telekomunikacijske usluge, vaša će strategija biti drukčija nego ako nudite softver za koji kupci još nisu svjesni da im je potreban, a može im donijeti brojne uštede u poslovanju.
Jednom kad razumijete vaše poslovno okruženje: kupce, konkurente, dobavljače i regulatorni okvir, možete sa svojim marketingom, bio on jedna osoba, više njih ili vanjska agencija, postaviti realistična očekivanja. Strpljivost u postizanju rezultata je vrlo važna: ako želimo prepoznatljivost i lojalnost kod kupaca, moramo je biti spremni graditi.
Ostavi komentar